"One of our greatest freedoms
is how we react to things "

zaterdag 17 februari 2024

Kaart en co kaart Recensie pagina

 







Introductie van  kaart en  co 


Hier  zal ik 

de kaarten die ik maak  posten,


en  ze kunnen  natuurlijk  besteld  worden,


kleuren  kunnen  iets  afwijken, 

omdat  elke  kaart  uniek is.




Om te bestellen 

vermeld het nummer naast  de kaart alstublieft


Kaarten 1.00 per stuk

  ex portokosten 


bestellen

kan  via het bestelformulier 

in  de linker kolom


Ik  zou  het  leuk  vinden  als  je  een  recensie  achter  zou  willen 

laten,

graag  je  ongezouten  mening, 

 want  leren  doen  we nog  elke  dag,

bij  voorbaat  vriendelijk  bedankt 


Dien 









6 opmerkingen:

  1. Dien, je bent van zegenrijke hulpvaardigheid in deze donkere tijden (-:
    Geweldig dat je dit blog en de kaartverkoop bent begonnen. (Ik vond je al zo stil op je blog...)
    Ik wens je hartstikke veel succes en ga zeker kaarten bestellen. Ze zijn super!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Kakelino, inmiddels weet je hoe ze zijn in het echt :-)

      Verwijderen
  2. Dat lijkt er me dik in orde uit !
    Gaan met die banaan zou ik zeggen ! :-)
    'k hoop ook dat je rekening houd met het deel van de opbrengst dat de fiscus ongetwijfeld komt opeisen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Dien!
    ik ga ze eens uitvoerig bestuderen
    een bestelling zal nog volgen

    BeantwoordenVerwijderen